for-um.in.ua

Канада подала позов до Google через монополізацію ринку онлайн-реклами.

Антимонопольне бюро Канади наполегливо вимагає від компанії продати два своїх рекламних інструменти.
Канада подала позов до Google через монополізацію ринку онлайн-реклами.

Канадське Бюро з конкуренції подало до суду на материнську компанію Google — Alphabet, яку звинувачують у неконкурентній поведінці на ринку інтернет-реклами, повідомляє Reuters.

Відомство стверджує, що Google незаконно збільшувала свою частку на ринку, перешкоджаючи розвитку конкурентів.

Зазначається, що Бюро наполягає на тому, щоб компанія продала два своїх рекламних інструмента. У Google відповіли, що позов ігнорує ситуацію жорсткої конкуренції, коли у покупців і продавців реклами є великий вибір.

«Наші рекламні технологічні інструменти допомагають веб-сайтам та додаткам фінансувати свій контент і дозволяють компаніям будь-якого розміру ефективно залучати нових клієнтів», — заявив віце-президент з глобальної реклами Google Дэн Тейлор.

Розслідування проти Google, яке було розпочато у 2020 році, показало, що компанія є найбільшим постачальником рекламних технологій для інтернет-реклами в Канаді та «зловживає своїм домінуючим становищем, здійснюючи дії, спрямовані на збереження та зміцнення своєї ринкової влади».

Подібні справи проти Google також розглядаються в США та ЄС.