Клієнти державного банку Ощадбанк почали масово скаржитися на несправедливе списання комісії за сервіс смс-інформування. Це відбувається навіть у тих випадках, коли користувачі вже давно відключили цю послугу через мобільний додаток.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор і розваги!
ПідписатисяОдин з клієнтів поділився своїм досвідом на форумі сайту "Мінфін".
Клієнт обурений тим, що банк ігнорує зміни, внесені через додаток, і називає Ощадбанк соціальним вампіром: "Не беріть тут нічого - некомпетентні співробітники, керівники та тарифи вищі, ніж у інших!"
За словами представників банку, смс-інформування – це окремий платний сервіс, що дозволяє клієнтам оперативно отримувати інформацію про операції на рахунках.
Популярні статті зараз У супермаркет за цим більше не йдемо: 10 продуктів, які заборонено там купувати Від пенсії заберуть 20%: пенсіонерів можуть позбавити останніх копійок для виживання Ціни на картоплю в Україні різко впали: чому він дешевший, ніж на минулому тижні Пенсійний фонд заявив про нововведення для українців: що змінилося з 1 січня Показати щеЩомісячна плата за послугу становить 10 гривень (120 гривень на рік). При цьому наявність підключеної послуги в додатку не впливає на її деактивацію.
На відміну від сучасних технологій, самостійно відключити смс-банкінг через додаток неможливо. Для цього потрібно:
- Особисто відвідати відділення "Ощадбанку".
- Написати заяву на відключення послуги.
Банк пропонує альтернативу: підключення безкоштовних пуш-повідомлень у месенджерах, таких як Telegram або Viber.
Якщо банк продовжує списувати кошти за неактуальні послуги, клієнти можуть звертатися зі скаргами до Національного банку або писати заяви через офіційний сайт банку.
Рекомендується також зберігати скріншоти налаштувань і платежів як доказ для вирішення спорів.